קול קורא במעלות תרשיחא

לצפייה לחצו כאן



קול קורא במעלות תרשיחא

קול קורא להפעלת דוכני מזון פסטיבל ''בא גליל'' במעלות תרשיחא 2022

להורדת הטופס לחצו כאן

קול קורא להפעלת דוכני מכירת מזון במהלך פסטיבל "בא גליל" במעלות תרשיחא 2022
פרטי האירוע:

- 9-11/8  ימים שלישי- חמישי

- מיקום: פארק ברוכים הבאים מעלות

- קהל יעד: כלל הציבור

- שעות: יום שליש 9/8 עדן חסון . תחילת אירוע: 18:00, המופע: 20:45

            יום רביעי 10/8 אנה זק תחילת אירוע: 16:00 , המופע: 18:00

            יום חמישי 11/8 בניה ברבי  תחילת אירוע: 18:00, המופע: 20:00 

* הכניסה לאירועים ללא עלות

מטרת הקול קורא עבור הפעלת דוכני אוכל/ פודטראקס לממכר אוכל ושתייה כשרים ודוכני מכירה שונים.

מוזמנים להגיש הצעות מי שעומדים בתנאים הבאים:

  1. 1. ניסיון קודם מוכח ב- 3 אירועים לפחות ל- 500 איש ומעלה  (פירוט ניסיון לתנאי סף)

  2. 2. רישיון עסק בתוקף

  3. 3. אישור על קיום ביטוחים

  4. 4. אישור משאד הבריאות

  5. 5. הצגת מחירון

  6. 6. אישור עוסק מורשה וניהול ספרים כחוק

  7. 7. חתימת בעל/ת עמדת הדוכן על מסמך התחייבות (נספח א)

  8. 8. תשלום מראש עבור דוכן: 2000₪ עבור יום אחד, 1000 ₪ עבור כל יום במידה ועובדים 3 ימים הכנסות מעמדת המכירה באותו אירוע, לבחירת  בעל העמדה  במעמד רישום.

  9. 9. על בעל הדוכן   להעמיד את כל הציוד הנדרש למכירת מזון באירוע.

  10. 10. בעל  דוכן  אשר יבטל את השתתפותו  החל מ- 3 ימים לפני האירוע יחוייב בהפרת ההסכם בסכום של 3000 ₪. 

  11. 11. יתרון בבחירת דוכן יינתן ליזם מקומי, ניסיון, מגוון מוצרים ומחירון בהתאם לפירוט המצורף: ניסיון 30%,  מגוון המוצרים 20%, ייחודיות המוצרים 20%. מחיר אטרקטיבי למוצרים 25%, תוספת יתרון יזם מקומי 15%.

בחירת בעלי הדוכנים תעשה בהתאם לעומק הניסיון ומידת שביעות רצון של לקוחות, ע"י צוות מקצועי של הרשות המקומית והמרכז הקהילתי.

תנאים כלליים:

  1. 1. מיקומי הדוכנים ייקבעו על ידי צוות הפקת  האירועים בלבד ולבעל הדוכן לא יהיה שום טענה בנושא.

  2. 2. מתחם הפסטיבל יספק נקודות חשמל לדוכנים.

  3. 3. על הדוכנים להצטייד בכל הנדרש למכירה- שמירת המזון בטמפ' עד 4 מעלות צלזיוס, נקודות מים זורמים לצורך שטיפת ידיים, בגדי עבודה למוכרים, ציוד לשמירת טמפ' של המזון בזמן ההובלה, פלטות חשמל לשמירת המזון חם בזמן המכירה, מקררים, פחי אשפה, שקיות אשפה, חומרי וכלי ניקיון, כפפות, כלי הגשה.

  4. 4. לא תינתן אפשרות למכירת בקבוקי זכוכית או כוסות זכוכית. 

  5. 5. על הדוכנים להצטיייד במטף כיבוי אש בתוקף עבור כל דוכן.

  6. 6. על בעל הדוכן לעמוד  בלוח הזמנים הנדרש: הקמות, פירוק וסיור ספקים.

  7. 7. יש לדאוג להשארת המתחם בסוף האירוע נקי ומסודר כפי שהתקבל.

  8. 8. בעל הדוכן  ועובדיו נדרשים  לאורך כל האירוע לשמור  על היגיינה מלאה , ניקיון הדוכן וסביבתו, פינוי אשפה- איסוף שקיות זבל ופינוי לפח המרכזי במתחם, פינוי קרטונים ומשטחי עץ משטח המתחם (אלא אם כן תודרך אחרת) חל איסור שימוש בגז. 

  9. 9. במעמד חתימה על ההסכם  יפקיד בעל הדוכן צ'ק ביטחון על סך 2500 ₪  עבור כל נזק שייגרם במתחם (השארת אשפה אסופה או מפוזרת, פגיעה במערכות מים וחשמל וכו')

  10. 10. בעל דוכן שלא יעמוד בדרישות לא יועסק באירועים נוספים.

  11. 11. נראות הדוכן תעבור את אישור צוות ההפקה של האירוע.

  12. 12. בחירת הדוכנים תהיה עבור האירועים בפסטיבל "בא גליל" במעלות תרשיחא אלא אם יוגדר אחרת בתקופת ההתקשרות.

  13. 13. כל המגישים  ישמרו במאגר יזמים מהם המרכז הקהילתי יוכל לבחור ספק לאירוע במהלך שנת 2022.

הגשת ההצעות:

  1. 1. על המציע לפרט הצעתו ולכלול בה:

  • תיעוד הניסיון קודם הכולל מס' אנשים באירוע, מיקום האירוע, כדאי לפרט כמה שיותר ניסיון קודם.

  • תפריט מוצע הכולל מחירון אשר ייבדק ויאושר ע"י צוות ההפקה.

  • כל פרטי ההתקשרות של הציע וכל המסמכים הנדרשים.

  1. 2. תעודת רישיון עסק- לפניות ובירורים בנושא זה ניתן לפנות במייל ליפה כהן רישוי עסקים tashti-10@maltar.co.il 

  2. 3. מועד אחרון להגשת הצעות הינו 7/7/22 בסוף היום. הצעות שיגיעו  אחרי תאריך זה לא יילקחו בחשבון.

  3. 4. יש לחתום על טופס התחייבות (נספח א')

  4. 5. לשליחת הטפסים:Sivan@maalot.matnasim.co.il

  5. 6. לשאלות נוספות: 050-9976196 

*יתכנו שינויים במתחם הדוכנים בשל הגדרות מרד הבריאות.

*לעיריית מעלות והמרכז הקהילתי תינתן אפשרות  לשלול השתתפות ביריד הדוכנים  בגין עבר פלילי ותלונות מאירועים קודמים. 

למען הסר ספק: במידה ואירועים יבוטלו בעקבות הקורונה או מכל סיבה אחרת.. הסכם זה לא יתממש.

בברכה,

איציק אלול מנהל אירועים עיריית מעלות תרשיחא

מרינה רוזנר- מנכ"לית רשת המתנ"סים מעלות תרשיחא